Uppe med tuppen

Känner mig riktigt pigg idag! Jag gick upp för en timme sen och matade hästarna, men har gjort en hel del mer sen dess också. Skulle aldrig kunna somna om nu, längesen jag kände mig såhär morgonpigg.. Då gick jag ändå och la mig rätt sent igår. Måste ha och göra med vädret, man behöver mindre sömn helt enkelt!

Känner mig skittaggad inför imorgon, så bli så jäkla kul och tävla igen! Ska iväg på träning med dutchan nu på förmiddagen också, tänker rida lika bra som förra veckan, hoppas dutch är på lika bra humör som då också. Så jag får samma härliga känsla som jag fick då, inför imorgon!

Nu ska jag plugga lite och äta frukost, innan jag går och tar ut hästarna!

Kommentarer
Postat av: din favorit <3

Kul o se att din energi är på topp! själv har jag setat på sjukhuset hela morgonen, har halsfluss och halsböld.. / inte en sådan glad tjej, som önskar att hon också hade en blogg så alla kunde få veta hur sjuk jag är! PS. tror att det är du som smittat mig! hämnden är ljuv;)

2012-03-24 @ 13:00:41


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback