rubrik saknas

Jag fick in en häst till slut, tur det för de finns inget mer frustrerande än när dom bara sticker ifrån en. Var ut med Myska en sväng, pigg som vanligt. Vårkänslor har dom allihopa så det bara skriker om det, precis som det ska va! Jag är så otroligt taggad nu tills nästa söndag då jag och Dutch ska debutera tillsammans, tävling på hemmaplan, skönt. Tänkte starta en LC:2 och en LB:, lagomgång i b:1an också! Härligt! Tänker inte ens bli nervös, jag försöker bli mer målinriktad dessutom.

Jag som aldrig vart en tävlingsmänniska tänker bli det nu, nu är det slut med att tänka att jag inte har en chans. Nu ska det vända! Jag och min prins kan också, annars vore det ju totalt värdelöst att träna så mycket som vi gör! Håller tummarna för att han kan hålla sig i skinnet och stanna på fyra ben den här gången, istället för att dra iväg i en massa bocksprång mitt i galoppen! ;) 

Jag hade inte alls tänkt skriva om hästar i det här inlägget, men konstigt nog blev det de enda som jag nämnde.. Har till och med glömt bort vad jag tänkte skriva från början, illa. Nu så lär jag sluta med det här, duschen, hästarna och big brother väntar! ;) 


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback