Min finaste kille skötte sig så bra idag

Jag är så nöjd med honom, han var inte alls spänd eller uppskruvad. Brydde sig inte ett dugg om att omgivningen var livligare eller rörligare än vanligt. Han brydde heller sig inte, hör och häpna om dressyrstaket. Han skötte sig så bra som man bara kan göra på sin första tävling.

Jag är däremot inte nöjd med den procentuella delen, jag tycker att jag och dutch inte riktigt blev rättvist bedömda. Men det är som det är, spelar ju ändå ingen större roll när man bara är ute och tränar på att tävla. Anmälde oss till Österfärnebo nu när jag kom hem, så nästa tävling blir den 29/4. Det ser jag fram emot!

Har film på båda klasserna, så skulle kanske kunna lägga ut dom..


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback