Herregud, åter igen, jag suger på det här!!

Jag kan inte det här med att hålla igång en blogg alltså, det håller ett par dagar sen språrar det ur. Ger det ett försök till!

Ledig idag, har pluggat hela dagen. Förutom att jag var iväg till frissan en stund nyss och klippte av mig hela håret. Så nu är det kort som gäller. Räcker inte ens ner till axlarna, superskönt. okej, jag skämtade. Skulle aldrig klippa av mig det igen, inte på ett tag i alla fall. Jag toppade det bara, så nu är det fräscht igen! Ashärligt att bli av med några centimeter.

Är så sjukt pepp på livet så det är galet, vårkänslor antar jag! Ingen, absolut ingen skulle kunna få mig att ändra humör nu!! Försök, men det går inte.


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback