Fredag 30/3

Har pluggat hela morgonen och förmiddagen, kommit en bra bit påväg nu med arbetet som jag började med igår.. bara två arbeten kvar att göra sen! Nu har jag tagit en paus, har köttfärssås och spagetti på spisen som jag tänkte äta innan jag går ut och tränar dutch! Tänkte trimma dressyr idag, det kan man aldrig få för mycket av. Sen är jag jättesugen på att dra ut och springa, funderar på om jag kanske ska göra det ikväll. Gud vad skönt! Mjukstarta med tre kilometer typ, har ändå inte hunnit springa nå hittills i år.. Men jag behöver det, jag behöver det väldigt mycket om jag ska orka med både hoppningen och dressyren på min man. Han kör slut med mig!

Frågan är om det är dumt att springa ikväll, vet vilken träningsverk det brukar ge dagen efter.. ;) Med tanke på att jag har dressyrträning imorrn bitti vid 10 kanske det inte är en sån bra idé. Värt att tänka på!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback