Drar täcket över huvudet och sover

Ååh jag blir så less!!
Svarade på en annons förra veckan på en pikeur diana kavaj, det är på tiden att jag köper en ny dressyrkavaj nu. I annonsen stog det klart och tydligt att det var en 36:a vilket jag också frågade specifikt om när jag mailade på den. Var och hämtade ut den ikväll och när jag kommer hem ser jag att det står storlek 80 i kavajen, vilket motsvarar 40. Nu har jag ingen aning om hur jag ska göra, kavajen är redan betald och jag tvivlar på att hon köper tillbaka den. Jag själv drunknar i den så finns inte på kartan att jag tänker använda den. Tröttsamt!!

Nån som vill köpa en pikeur Diana strlk 80??? ;)

Sen gick mina ridstövlar sönder idag också. Plus att vi inte hade några lektioner när jag kom till skolan. jippie.

Dutch var i alla fall fin när jag red ut, jobbade på att hålla en mer stabil form och en jämn takt och tempo. Är jätte konsekvent med honom nu, han måste lära sig lyssna lite bättre på mig. Nu ska jag se resultat! Trots att vägbrunnarna och typ allt annat i diket var hur farligt som helst enligt han så är jag ändå jättenöjd. Är bara bra att det dyker upp lite hinder efter vägen som stör, både han och jag måste träna på att fokusera och hålla koncentrationen! Vore det inte för dutch så hade den här dagen sugit totalt, tur att jag har honom! ♥


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback