Då har man helg då

Äntligen! Efter att ha försovit mig fem dag i rad så kan det nog vara bra med helg. Vet inte vad som tagit åt min klocka, den ringer inte! Riktigt irreterande!! Värst var det ändå imorse, jag vaknade strax efter sju i panik. Min buss hade gått och jag skulle ha prov klockan åtta. Panik och utbrott! Vägrade missa provet! Som tur var fick jag låna mammas bil och hann in med två minuter tillgodo! Men sånt är verkligen inte kul, jag hatar att försova mig och behöva stressa.

Nu sitter jag med varm mjölk och marabou bubbel choklad (choklad igen säger ni, ja säger jag.) Taggad inför att ta mig an en massa plugg! Nu jäklar ska jag skicka in alla de sista arbetena som vi har, så att kurserna kan avslutas! Förutom min indivuella kurs då... Härlig känsla, jag ser ljuset!!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback