A man gotta do what a man gotta do

Trodde mitt bloggavbrott skulle hålla förevigt, men tydligen inte!
Känner att det kliar i fingrarna av att få skriva igen, få se hur länge det håller sig den här gången!
Sätter inte upp några måsten eller krav, utan gör det flexibelt.

Håller egentligen på att plugga just nu, men det är så trååååkigt! Försökte hitta alla anledningar till att slippa och då dök bloggen upp, perfekt väg ifrån plugget! Så frågan är ju om jag egentligen avbryter min bloggpaus nu för att jag är så sugen och längtar efter att få blogga eller om det bara är för att slippa plugga. Tror mest på det sistnämnda faktiskt.. Hur som helst så får vi väl se vart det här leder!


Bjussar på en relativt nytagen bild, ser väl ut som sist vi hördes! ;)


Kommentarer
Postat av: gissa de du;)

här har du ett par trogna bloggläsare ellen, bara att sparka igång!

2012-03-14 @ 20:55:53


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback