Utbildning

Det är så lätt att komma av sig med bloggandet så det finns inte! Man låter det gå en dag, sen en dag till och en dag till... och helt plötsligt har det passerat 4 dagar utan ett endaste inlägg.

Idag har jag spenderat dagen på Bysjöstrand, det var durewall utbildning samt olika hjälpmedel. Mycket hade man redan med sig sen det vi lärt oss i skolan, men det var även andra saker som man inte hade tänkt på förut. ånna lätta lätta saker som egentligen borde vara så självklara, men som man istället komplicerar upp i huvudet och gör det till en alldeles för stor sak. Bara för att man är en vanemänniska och är van att göra på vissa sätt.
Sen gick vi även igenom brandinformation, allt för att förbereda sig inför sommaren!

Fortfarande aningen down över att jag kommer få jobba på min 18 års dag (dock bara 7-13) men ändå, jag har ju alltid vart ledig då. Helig dag you know! ;) Sen torsdagen därpå som jag sedan länge sett ut till dagen som jag skulle ut och fira på krogen med mina nära! Men men... allt blir inte alltid som man tänkt sig.

Nu kom syrran precis in innanför dörren, så nu måste jag svida om till ridbyxor.
Hörs!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback