Upptagen, stress, stress, upptagen

OMG vad jag vart busy nu ikväll, har haft fullt upp och inte tagit det lugnt en enda sekund från att jag kom hem från skolan idag. Inte förnst nu får jag min första lugna stund.  Jag hade tänkt uppdatera bloggen för er, men nu blir det inte riktigt en sån uppdatering som jag tänkt mig! Nu måste jag sova, och försöka stressa ner lite. Så hörs vi imorgon istället! Godnatt!



p.s imorrn har jag min första körlektion på trafikskola, ser faktiskt fram emot den! Särskilt nu efter hur bra det gick att övningsköra med pappa idag! Men lite nervös är man ju för att sätta sig i en bil och köra med en helt främmande person. Men med all säkerhet så har han nog vart med om värre förare än mig, det lugnar mina nerver må jag säga! ;)


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback