Tävling Ovansjö

Var iväg på hopptävling till Ovansjö idag, laget gjorde en kanon insats! Det var så roligt, mina tre lagmedlemmar + hästar hoppade så otroligt fint! Önskar bara att min pålle också ville lyfta mer på benen ibland, för farten, tempot och kontrollen har vi. Men när det kommer till att hoppa över hindrerna så har Myska lite andra åsikter, i alla fall om det står läskiga staket under. (Precis som förra tävlingen på GFRK) Nu ska jag tamme fan snickra ett jävla staket som hon får hoppa över, så hon märker att det inte finns något farligt med det. Men jag är åtminstone kanon nöjd med henne i första klassen, då vi tog oss runt hela banan!

Laget slutade med en andra placering, riktigt bra jobbat tjejer! Dock slog det vinnande laget oss med 2 sekunder, något som kan kännas lite surt! ;) Nu taggar vi satan tills nästa omgång, även om det troligtvis blir min tur att avstå då! Hur det än blir så tänker jag hejja på er lika mycket, och jag kommer antagligen vara lika nervös om inte mera!

Nu vinner vi, det är ju ändå vår hemmaplan vi snackar om! ;)



Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback