Städat här hemma, så nu är det rent & fint

Jag har inte vart ute en enda gång idag än, har tillbringat hela dagen inne och städat hela övervåningen grundligt! Igår när jag satt här uppe så kändes det som alla små damm partiklar bara kom närmare och närmare mig, jag fick smått panik över hur smutsigt allt kändes! Men nu är allt rent och glänser, och allt känns med ens så mycket bättre! Dock så måste jag nog gå en kurs i att putsa fönster, jag är värdelös på det! Hur mycket jag en försöker så blir det bara fler ränder än vad de var innan jag började, så fönstrerna är nog det enda jag inte rört här uppe än!

Nu är det dags för mat, skinksås & spagetti ♥


Kommentarer
Postat av: josse p

tips med fönstrena torka torrt med tidningspapper omöljigt att få ränder då =)

2011-05-21 @ 22:25:26


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback