Satan i gatan vad trött jag känner mig nu

Men tapper som jag är så håller jag mitt löfte och bloggar innan jag sluter ögonen för ikväll! Den där camping hade fel, skapligt pinsamt för honom. Här är vi överlevare kvar. Tycker faktiskt att han ändå kan ta och ge jorden en ordentlig ursäkt, så pass många liv som han ändå lyckades ta genom att ge ut dessa falska påståenden!

Men nog om det, imorgon ska jag ut och nöta efter vägarna med pappa. Eller inte efter vägarna, snarare i de där jävla backarna (ursäkta språket). Får jag inte bilen att stå helt stilla imorgon efter de första försöken så lovar jag er att jag kliver ur bilen och kör med cykeln resten av min livstid! Förstår inte vad som är grejen, jag vet precis hur jag ska göra med den där jävla kopplingen, men ändå gör jag precis tvärt om när bilen börjar röra sig lite bakåt! Imorrn ska det sitta, så är det bara!

Nu måste jag avsluta, så hästarna får sin frukost i tid imorrn bitti!
Sov gott! ♥

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback