Nu känns allt bra fint

Börhar faktiskt tycka om att uppdatera såhär pass mycket igen, jag älskar det faktiskt! ;) Men det är väl så, man hamnar i vissa svackor ibland, och vid vissa tillfällen så har man verkligen inte tid och då prioriterar man heller inte bloggen framför något mer nödvändigt! Men just nu känns allting awesome, känner mig så full av liv!

U N D E R B A R T!

Körningen med grönlunds gick riktigt bra idag också, kan faktiskt inte klaga alls! Så nöjd så, och det var roligt som attan. De känslorna har jag inte haft tidigare när jag kört med dem, bara hemma. Nu är jag så supertaggad på halkbanan så det finns inte. Alla som man pratar med det om ger sånna lovord om hur roligt det är, så nu vill jag också testa! Nervositeten finns inte längre, helt bortblåst! Men jag är ju säkrare i körningen nu också, det är väl det de hänger på. Jag litar på mig själv, och vet (förmestadels) hur jag ska hantera bilen! ;)

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback