"kan inte du knäppa kort på mig??"




Min tanke med det hela var att jag ville få det att se ut som Jeanette smygfotat mig idag, ni vet så som alla de större bloggarna hela tiden blir. Men jag är alldeles för ärlig av mig, så jag erkänner att jag faktiskt bad Jeanette ta några bilder. Men inte pga. att jag är självupptagen eller något sånt just för att jag bara ville ha en bild att lägga in på bloggen tillsammans med mitt inlägg där jag skulle skriva att jag var in till Gävle idag. Ni vet, en bild säger mer än tusen ord, och mina inlägg i vanliga fall är inte särskilt roliga. Så jag ville lyxa till det lite, only for you eftersom det är fredag! Så nu vet ni det också, då kan jag nu börja mitt inlägg. ;)

Var alltså in till Gävle idag på studiebesök med klassen, vi var på ätstörningsenheten. Besöket var bra, men hade uppskattas mer om vi hade fått vara i ett rum där det faktiskt fanns stolar. Så att vi inte hade behövt sitta på golvet mot väggarna (så min rygg och rumpa tappade känseln) eller på små pallar, så små att en smurf hade behövt dragit upp knäna för att slippa slå i dem i golvet, en smurf är bara 3 äpplen hög vet ni. Men i överlag var besöket bra, tog bussen in till Valbo sen och lunchade på Ikea! Nu är jag hemma och ska snart bege mig ut i solen och rida en sväng, trots att min kropp och ögon säger någonting annat. Men de blir toppen bara man kommer ut, så brukar det vara!

See ya! ;)

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback