Hey ho!

Jag ska flytta till Irland, just so you know! Jeanette tar jag med mig i flytten också på samma gång.

Så vad har jag för mig för tillfället då? Jo, jag sitter som bänkad i soffan och kollar på eurovision. Saade fixade det bra ikväll tycker jag! Annars så skrattade jag rumpan av mig till belgien och fick ännu mera flyylängtan av Irlands bidrag. Ikväll har jag betat av två skolarbeten, det är grymt mycket nu! 9 arbeten/prov på 2 veckor, är det verkligen rimligt? Hur som hellst så skrev jag bland annat ett engelska arbete om Irland, och lyssnade på irländsk folkmusik samtidigt, tror verkligen att Irland är mitt kall i livet! ;)

Har ridit ut med Klara på eftermiddagen också, skönt att vädret blev bättre om temperaturen lite varmare. Både Myska och Vilma var superpigga, och jag uppskattar sällskapet!

Nej, nu kurrar magen alldeles för högt, som den alltid gör den här tiden på dygnet. Dags att stoppa nåt i där, eller som Lars skulle sagt för att driva mig till vansinne "dags att stoppa nåt i kaggen, lite snacks?", "det är ju en dag imorgon också"!

Haha hej med er nu!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback