HEEEEEEELG !!!!

Äntligen, att det skulla ta sån tid för att bara få lite helg! Men nu så!
Jag har planer på att gå ut och rida Myska, med tanke på att hon redan blivit tvungen att vila två ggr den här veckan pga. plugg, körlektionen osv. Men just nu känns det som om jag nästan skulle kunna offra min högra hand för att få stanna inne i hela kvällen! Vi får se hur det blir lite senare, kanske känns annorlunda efter middagen. Hon dör inte av att få vila heller, men tror hon blir gladare av att få gå ut och springa lite.

Imorgon är det dop för Isabell som står på schemat, sen funderar jag och Jeanette ev. på att åka in till Gävle på cruisingen... men de är ju så kallt och skulle vara bra mycket roligare om man hade en bil att åka med! Men vi får se hur de blir med det med! Så gassa på med lite sol gudde så vi slipper frysa fingrarna av oss, så ska ni se att vi kommer att åka in ändå! ;)

Nu kan jag däremot säga att min mamma ligger på ännu mer plus än vanligt! ;)
Hon är och inhandlar pringles & rabarberstänger till mig, något som jag är och har varit super sugen på under en längre tid! Nu känner jag att kraften kommer tillbaka, haha!!!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback