Halkbanan

Fy satan vad halkbanan var rolig säger jag bara, men tiden bara rann iväg och helt plötsligt utan föraning så var det slut och man hade gjort alla moment som man skulle! Jag skulle helt klart vilja göra det igen! Jag & Lena körde tillsammans i samma bil, det var definitivt stämningshöjande! Snart så kan vi köra tillsammans ensamma igen, bara två små prov att klara av först ;) haha

Nu ska jag ut och rida Vilma, tänker rida ihop henne. Så det blir på med Myskas dressyrsadel (vilket ligger något så när, och funkar att rida i) och på med remmen också, så nu får vi se om vi får nån fason. Igår fyllde hon förressten två siffrigt, tio hela år har hon hunnit blivit damen. Sen senare kväll ska jag iväg och hoppträna Jasmin för Thomas, det ser jag fram emot!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback