En ny rubrik, nu blev du förvånad va? haha ;)

Okej, jag känner mig nästan tvungen till en uppdatering när jag hört från lite olika håll hur tråkig jag är och hur trött ni är på rubriken "saknar motivation". ;) Till dig Lina så kan jag svara dig att jag uppskattar ditt inlägg till mig, och jag kom även att tänka på det nu och de är en anledning till att jag uppdaterar just nu. Jag kan även svara dig att jag fortfarande läser din blogg, flera gånger per dag faktiskt! Det är ju min favorit av alla dessa bloggar som finns i årt avlånga land.

Det har hänt för mycket under tiden som jag inte bloggat, så jag tänker definitivt inte berätta vad gjort under den tiden. Ni får se det som en bloggpaus eller nåt, haha! Nej, men vi får väl se om jag kommer få igång några fler inlägg men de är ju så seeeeegt! Hellst av allt så skulle jag ge bort bloggen om jag kunde, jag har bloggat sen 2007, de är fyra år- Jag är skapligt trött på den och ful är den också. Jag vill inte uppdatera er om mitt liv längre, bjud mig på en fika eller nåt istället så kan jag berätta hur jag har det och mår då istället! ;)

Låt oss se vad som händer, hade!

Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

välkommer tillbaka min vän :) <3

2011-05-02 @ 16:56:48
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback