Vilken härlig dag !!!

Först måste jag börja att skriva grattis till Fanny som fick körkort idag, sen måste jag även skriva tack för skjutsen hem! ♥

Åkte in till skolan idag för endast betygsinformation, hela klassen trodde att det var brännboll på G eftersom de var det som var bestämt. Men så var icke fallet, det kom verkligen inte våra lärare ihåg. Men att åka lite med bussen in till sandviken är ju så roligt så varför klaga på det? ;) Fick i alla fall tre stycken mvg´n idag, kändes inte helt fel, snarare ganska bra! Fick det i kurserna omvårdnad (inkl. psykiatri), arbetsmiljö & social omsorg! Great!

Nu har jag precis kommit hem ifrån att ha varit på Sjöbacken och solat/badat med Tindra & Jeanette. Dom fiskarna var i vattnet ett bra tag, men det räckte gott och väl för mig att doppa benen och bli stänkt på magen och ansiktet. Så det för mestadels sim på torra land för min del! ;) Men då är sjöbacken det kallaste stället i hela Ockelbo att bada på också, helt seriöst!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback