Min rast är slut & såhär känner jag mig (se bilden) ;)



Lite arg är jag allt, inte över att rasten är slut och att jag ska tillbaka till jobbet. Utan över att jag måste ta den där cyckeln och trampa iväg genom ockelbo igen. Jag erkänner att jag är bekväm av mig, men vinden blåser i ögonen, jag blir andfådd, benen blir liite trötta och sen känner man sig alldeles varm, svettig och rödblommig när man kommer fram. Okej, jag är väldigt bekväm.. nu har jag erkänt det också!

Ska försöka gå ner och flörta med pappa om jag kan få ta bilen, syfta på övningskörning.. hehe ;) Jag har ju redan cycklat två gånger idag.

(Nu skäms jag över det här inlägget, gud vad lat jag framställer mig som. Ska jag verkligen publicera? jaja, jag gör väl det då.) Hej med er !


Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

glöm inte att du ska hem med cykeln också pell ;)

2011-06-21 @ 19:05:26
URL: http://Linaa.spotlife.se


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback