Lyckorus !!!!

Somnade lycklig igår och vaknade upp ännu gladare idag! Jag är på sådant galet bra humör idag så det nästan är sjukt. Tror de här med sommarlovet har kommit ikapp mig och hunnit smälta in. Det är nu som jag inser att sommaren verkligen är här! Pratade ihop mig med Mikaela igår på träningen så nu har vi hela sommaren planerad och som vi ser fram emot. Gud så jag längtar! Jag fyller 18 om 25 dagar vilket inte är mycket alls!

Nej, allt känns bara super just nu, så taggad på livet!

Om ungefär en timme kommer Klara och rider med mig, den här gången får hon ta Myska så tar jag Jasmin. Hann inte säga till mamma igår att vi skulle ta Vilma och när jag vaknade imorse hade som redan ridit ut. Det är tur att man har några fler hästar på lager i fall som dessa, haha! ;)

Nu ska jag kolla upp lite körskolor och ta mig i kragen och bestämma mig för hur jag vill ha det.

Den här bilden är min absoluta favorit sommar bild! Gud så härligt vi hade det den perioden! ♥

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback