Klar med allt för den här terminen, så sköööönt!

Känner mig så otroligt lättad!!!

Har träning ikväll, har inte tränat dressyr för instruktör på 3 veckor nu. Känns som en ruskigt lång tid faktiskt. Men det är ju allt det här med körkortet som har kommit i mellan och lagt sig på min ordinarie träningstid. Men ikväll så ska Myskan få kröka ihop sig igen, ska bli riktigt roligt! Dock så har dragkedjan på mina ridstövlar spruckit igen, suck! Vet inte hur många gånger jag har lämnat in dom på lagning nu, men det slits ju. Så det är ju egentligen inte så konstigt, men i vilket fall så är det iaf frustrerande. Men jag får kontra det med att jag iaf har köpt mig en ny ridhjälm, den är så svart och fin så jämfört med den andra som hade börjat blivit rätt solblekt. Så man blir ju fin & fräsch uppåt iaf!

Nu ska jag ner och käka körv ;) sen måste jag smörja på chapsen & ridskorna lite!
Ha de, hörs ikväll igen nu när jag har all tid i världen!
Åh underbart! :D

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback