idag, i morgon, i helgen

Hela dagen har varit lång, men samtidigt så kort. Jag kan inte riktigt sätta fingret på känslan när man jobbar delade turer. Ena sekunden känns det som om man varit där hela dagen, och den andra att man precis har kommit. Man kommer dit lagom till att väcka och ta upp pensionärerna och går hem precis när man lagt alla igen! Fast jag har inte så särskilt mycket emot det, även om det kan kännas lite segt mitt på dagen bara. Idag har vi haft fullt upp från tidig morgon till sen kväll och då skämtar jag inte! Pust, nu ska jag försöka slappna av och fokusera på att komma i säng istället, eftersom jag ska jobba 07-13 imorgon.. tidig morgon igen!  Men det går ju inte så bra när man fyller 18 imorgon och är taggad som satan på fest hela helgen, på lördag blir det fest för mig hos syrran! ;)

Lika bra jag dammsuger övervåningen nu, hoppar in i duschen startar den bärbara och lägger mig och håller koll på när den första gratulationen på fb ramlar in, alltid lika roligt! ;)

haha, ha de bra nu! Sista gången jag skriver som 17!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback