Godmorgon

Jag har en del uppdateringar att göra åt er, det har hänt en del de senaste två dagarna! ;) hihi
Men för att dra ut på uppdateringen så låter jag bli med det tills jag har en kamera sladd i närheten (mobil sladd även kallat), och det kan ta ett tag för jag har inte hittat den sladden på över 2 månader. Men när den är funnen då bloggar jag!

Det kommer definitivt bli lika fint väder idaf som igår, jag var ut för ett tag sen och matade hästarna och det är redan varmt ute! Så idag tänker jag sola hela dagen lång, så nåde den som stör mig. Nu måste jag försöka få lite färg,  jag kan inte gå runt och se ut som ett lakan/en snöbjörn, snödriva, vaniljglass, väggarna i mitt rum osv.. längre! Det jag vill säga med mina exempel är att jag är väldigt blek och vit! Men det förstod ni väl antagligen. ;)

Jag har gjort sommar på mitt rum nu, två enkla åtgärder gjorde jag och det blev så härligt så jag tror att jag smäller av. Jag satt i myggfönstret, så nu inatt har jag sovit med fönstret öppet och lyssnat på fåglar och vinden som far genom löven på träden. Sen tog jag även fram min lilla fläkt och ställde på nattduksbordet, eftersom jag hade den igång hela förra sommaren så fick man väldiga sommarkänslor av att starta den igen!

Men nu får de här räcka för deen här gången, nu ska jag återgå till ett kärt gammal onlinespel som jag beroende av i min ungdoms yngre dar, goldminer! ;)

Kramar till er, ha det fint idag nu! ♥


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback