FY FAN VAD TAGGAD JAG ÄR !!!

Har precis suttit och kollat på Håkans livesändning från Cirkus i Stockholm och nu är jag så fruktansvärt taggad inför ikväll! Det finns ingen bättre än Håkan, han är helt fucking underbar och gör en aldrig besviken. Man behöver ingen annan än han! Att lyssna på och se honom gör en bara så sjukt äckligt lycklig så jag inte ens kan beskriva känslan. Genom att bara kolla på livesändningen så fick jag rysningar över hela kroppen, jag kallsvettades, grät och skrattade på samma gång. Att se han live på riktigt ger samma känsla fast 10000 gånger starkare. Nej, känslan går inte ens att beskriva! Man mår illa, blir ledsen och så fruktansvärt varm, glad och lycklig samtidigt.

Jag önskar att alla ni fick uppleva den här känslan, för den är så äckligt häftig så man blir att sakna ord!
Ikväll ska jag leva, ikväll ska jag må bra!

Håkan Hellström, din jävla kung! Jag har lyssnat på dig hela min uppväxt och du kommer få följa med mig under resten också! ♥

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback