fint som snus

Körningen gick fruktansvärt awesome idag! Behöver inte säga något mer! Tog bussen till valbo efter körningen och mötte upp la familia, lunchade på ikea! Köpte ett bett och ett par benskydd på hööks och lite annat smått och gott, åkte sedan vidare till valbo ridsport där jag hittade ett fint träns från treadstone samt tyglar. Provade på mixen nu när jag kom hem och allt passade! Trots att det var full på tränset, han har ett litet huvud min pojk. Pust, skönt då slipper man åka in och byta. Fjärde boxen är klar i stallet och idag flyttade jag om hästarna igen och nu har mixen fått inviga den nya. Känns bättre att ha alla fyra samlade på samma ställe!
 


Titta så fin han blev, ska dock höja nosgrimman lite och ignorera hans lilla ruffsiga pannlugg. Den ser alltid ut sådär, förstår inte varför. Jag kan borsta den ena sekunden, titta bort den andra och den tredje sekunden så ser den ut sådär igen, tok.

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback