Dagen innan det sista sommarlovet någonsin

Skulle ni se min kropp nu så skulle ni skratta, ni skulle förstå varför jag är född i stjärntecknet kräftan. I det här fallet samma färg som en kokad kräfta. Jag litar inte längre på supersols solarium. Jag brukar alltid sola i en kvart och har hittills aldrig blivit bränd, men idag... ojojoj! Att ligga i sängen och dra täcket över sig känns som att rulla nerför en sandpappersbeklädd slänt i hög fart eller nåt. Tur att det bara är ryggen, rumpan och vaderna iaf, nu kan jag åtminstone sova på mage.

Imorgon är det skolavslutning också, gud så tiden går fort. Ska till skolan först och fika med klassen sen blir det kyrkbesök. På kvällskvisten ska vi hem till Emma för att grilla och ha det bra hela klassen tillsammans. Det ser jag riktigt fram emot. För vad kan vara bättre än att spendera den första kvällen/natten på sommarlovet tillsammans med de bästa personerna som jag någonsin träffat.

Nu ska jag sova och vila bort det röda, hålla tummarna hela natten för att det ska vara borta imorgon bitti, vilket det antagligen inte är.

Puss!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback