The first time in my life





Det är inte ett lätt liv att vara mamma till Ellen, nu är man tom tvungen att skriva en blogg, något jag faktiskt aldrig har gjort i hela mitt långa liv. Jag ska gör amittt bästa för att matcha mig med min dotter.
Gubben gick nyss förbi och trodde att jag skulle lägga in en kontaktannons man kanske skulle söka efter en Byggare Bob eftersom jag vårt stallbygge går för SAKTA framåt, men jag tror det räcker med den Bob jag redan har i huset.
Ellen sitter bredvid och spelar musik på datorn som inte är i min smak och så säger hon att hon ska TAGGA mig inför morrondagens 50-år kalas som vi ska på, jag tror hon får byta gager om jag ska tagga till över huvudtaget.
I morgon fyller nämligen Ockelbos skidkung Ander Göransson 50 år och han ska ha fest för att fira sin stora dag, den ser jag verkligen fram mot. Han och Frun brukar alltid ordna så roliga partyn.
Men om jag ska orka vara paryprincessa i morrn så måste jag nog gå och göra mig nattklar nu.

God Natt och Sov Gott

Ett stor tack till Ellen som lånade ut sin blogg utan att veta vad som skulle skrivas.


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback