Min uppdatering är helkass

Thats right, jag känner mig skitdålig på att blogga just nu för tillfället. Kanske är det för att man kommer av sig lite med allt när man har lov. Man kommer helt ur den vanliga vardagen och blir aningen förslappad. Men vad gör det om hundra år, jag har behövt det här lovet mer än någonsin känner jag nu och det grämer mig att det är dags för skolan redan nästa vecka. Jag vet inte hur jag ska ta mig ut det här underbara mönstret som jag lever i just nu. Sova, ligga timtals framför tvn, stallet och rida, återigen tvn & sen sova! Men det går väl bra man bara kommer in i det igen, jag är skoltrött just nu men får trösta mig med att det bara är halva gymnasietiden kvar nu! Klart som korvspad att de här sista terminerna kommer gå som en dans! ;)

Nej, den här vårterminen kommer bli awesome för det har redan en person lovat mig att den ska bli! Så det löftet ska vi uppfylla tillsammans, med ens blev jag mycket mer taggad! Nu ska jag gå ut och måla klart gallrerna som kommer sitta framför fönstrerna i stallet! Det gör mig på gott humör!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback