Måndag!

Dåligt trött jag är nu, kan resumera dagen lite snabbt. Jag vaknade tidigt och åkte till skolan, mellan frukost och lunch var det 6 timmar, ingen rast där i mellan. Åt alldeles för mycket på och runt lunchen = rejäl sockerkick. Livet spårade ett tag med Jeanette på lektionen (måste visa bilder senare), som tur var är hela våran klass lika bäng i huvudet så alla följde snabbt vårt exempel och lektionen blev inte riktigt som en lektion längre. Tur var väl de att vi hade en bra lärare som förstod och redan planerat en annorlunda lektion med både lekar och måla! Trots att de var psykiatri.
Dagen har tagit musten av mig, sov hela vägen hem!

Testade en grej på facebook, som faktiskt stämde. Jag har ju klipptid på torsdag!


Nu ska jag vila ett tag, sen ut och rida en sväng på världens finaste Myska!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback