Lördag morgon!

Frågan är varför alltid datorn är det första självklara valet att göra när man kommer innanför dörren. Jag har fixat stallet nu på morgonen, mockat, gjort mat och släppt ut hästarna. Under tiden jag mockade så kände jag mig nästan darrig eftersom jag var så hungrig på frukost. Jag skyndade mig med att bli klar med allt och så fort jag kom in så gick jag raka vägen mot... datorn??? Hur går det ihop? Jag är ju fortfarande hungrig och nu är det över en halvtimme sedan jag kom in, varför tog jag bara inte frukosten först och datorn sen om den nu var så viktig? Ibland blir det konstigt, och även ibland så måste man inse att man är beroende och att datorn är en för stor del i ens värld. Det hela är löjligt, nästan så man skrattar åt de! 

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback