In i det sista, söndag kväll!

Agerar kärleksdoktor, fastän jag själv inte vet så mycket om ämnet!

oj oj oj, skola imorgon igen! Ännu en ny vecka framför oss, mycket kan hända under den tiden! Jag sitter just nu och planerar vilken dag som jag ska "försova" mig på, tänker inte tolerera vårt nya schema och tänker därför
lägga in lite egna tider att börja på om dagarna i alla fall en dag i veckan så att jag kan ta åtta bussen i alla fall! Det finns inte en chans att det kommer påverka mina betyg, inte om jag är flitig och planerar noggrant så det inte drabbar samma ämne hela tiden. Även om jag själv ändå tycker att det är grymt oförskämt att komma en kvart försent... men hellre en kvart senare än 1 1/5 timme för tidigt.

Puss puss alla kära!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback