Grattis brorsan!!

Nyss vart in och sjungit och gett paket till Lars, han fyller år idag! Jag trodde att jag skulle dö på köpet när jag vaknade innan klockan slagit sju, uppe med tuppen alltså! Vet inte hur jag ska ta mig upp imorgon när jag måste sätta klockan innan halv sex, men de lämnar jag till senare bekymmer. Skönt med en ledig dag till när de flesta andra är tvungen att gå till skolan. Idag har jag mycket på schemat så kanske bäst att sätta igång. Två sadlar och träns ska smörjas, rummet ska städas, en tårta ska göras, stallet ska mockas, hästarna ska ut, mp3n ska laddas och få nya låtar inlaga men först måste dom tas hem och slutligen Lars ska firas!

Tror jag ändå börjar med frukost,vi hörs!

Här var han bara 13, se så liten han såg ut! ;)

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback