Back on track!!!

Okej, hallå igen! Fyra dagar tog det att komma över håret, och nu är jag nästan samma glada människa igen! Kan vara fräscht och bra med en nystart! Idaghar jag varit en sväng i Valbo med mamma, akut inköp av både skor & jeans! Mina boots gick helt plötsligt och förvånande sönder förra veckan och skolös kan jag ju inte vara! Samt har jag lidit av jeansbrist sen mina två par, naturligtvis favoritjeans spruckit! Men nu så är jag mer back on track än vanligt!!! Känner mig jätte uppåt faktiskt! Som tillägg till det positiva så märkte jag imorse när jag red ut på myska att han har börjat fälla päls! Nu ska jag inte ha några falska förhoppningar, men om vi verkligen har tur så börjar våren närma sig! Hästarna är ju mästare på att känna av årstiderna och anpassa sig efter det. Tidigt i höstas så satte båda mina hästar päls riktigt snabbt, och vad kom det sen då? Jo, en riktigt tidig vinter!

Så nu får vi hoppas hoppas hoppas! ;D

Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

varför fick jag vårkänslor nu för? :D

2011-01-30 @ 17:33:54
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback