2 cool 4 you


Landsvägens cowboy, ja det är ja de! (; 
Dansat runt i verkstaden med mamma, iklädd glasögon och skiftnyckel. Gallrerna blev färdiga, och riktigt snygga! Vi åkte och solade senare, så skönt med värme, men nu känns det nästan som jag bränt mig. Men den känslan borde inte stämma. Myska gick underbart bra idag när jag red, jag blir så glad över hennes (våra) framsteg tillsammans. Imorgon är det fest! Just nu känner jag mig nöjd med tillvaron, riktigt skön dag har det varit. Nu ska jag krypa ner i sängen bland alla min kuddar, med mitt värmehjärta, i min underbara pyjamas och somna till Melissa Horn och Yirumas älskade låtar!

Hörs imorgon, godnatt godnatt!


Kommentarer
Postat av: Kattan

Du är söt du :)

2011-01-07 @ 09:14:25
URL: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback