Tankar ur mitt huvud

Jag intalar mig själv att inte bli besviken, sen blir jag det ändå gång på gång!
Nu orkar jag snart inte mer, jag vill ha klarhet och en rak linje att följa.
Inte snubbla på startlinjen jämt och ständigt
Jag förtjänar det inte, jag förtjänar också rättvisa
Men tydligen inte, vissa får kämpa mer än andra
Men jag blir väl starkare av det antar jag, eller blir jag verkligen det?
Känns som om allt är en enda röra i mitt huvud
Jag tänker för mycket, men vad ska jag göra då? Det är ju alldeles fullt av tankar i mitt huvud att tänka på
Snälla kom och pigga upp mig, är jag ensam så gör jag det bara värre än det är
Fast jag är bra på att vara ensam, jag är självständig
Oroa er inte, det ordnar sig
Jag har bara en tillfällig svacka, eller är den det?
Håkan Hellström spelas på stereon just nu, håkan är mannen i mitt liv
Jag älskar hans låtar, jag älskar texterna
Fast nu påverkar dom mig mest negativt, fan det ska inte vara så
Jag känner mig som ett neggo, det är egentligen inte jag
Men jag skulle så gärna så gärna vilja lyftas uppåt
Komma upp ur gropen som jag fastnat i med samma invanda mönster
Det är min tur nu, min tur att få lite flyt
Åh jag blir så fruktansvärt trött, jag kan inte ens beskriva känslan som jag känner
Nej fy, nu vill jag bara spy på allt
Jag har ont i huvudet också
Tårarna är så nära på att komma, men det är inte värt att gråta
Det hjälper ingen
Nej fan heller, det är min tur nu!!!

Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

<3!

2011-02-06 @ 20:38:39
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback