Tack på förhand

Okej, what´s up peepz? Min uppdatering är inte på topp, det kan jag medge! Men jag vet ju inte vad jag ska skriva om.. Kan inte alla ni stackrar som läser det här tråkiga inlägget just nu kommentera ett ämne eller nåt sånt som jag ska blogga om i nästa inlägg? Jag vet att alla ni nu tänker efter vad som skulle kunna vara intressant, ni kanske kommer på något.. eller inte kommer på något. Men oavsett de så kommer ni inte kommentera ändå eftersom ni tänker "jag orkar inte", eller "det får någon annan göra istället". Men snälla jag ber er, och befaller er! Skriv ett ämne nu på en gång, det är inte alls svårt! Kommentera anonymt då om de känns bättre! ;)

Puss på er och tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Stig

Hur gick det för din vän som landade på nacken?

2011-02-26 @ 22:38:18
Postat av: Anonym

jag håller på att exprimenterar lite med min pojkvän... om du förstår vad jag menar ;) ;) ;)

såå, kan du inte blogga om nå sköna sexställningar, skulle vara awesome :D ... jag menar, för man kan ju inte ha missat att du rider.

sen har man ju hört lite grejer om din challenge som ligger och trycker på dina axlar. tack på förhand :D

2011-02-27 @ 05:13:57


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback