Snökaos!!!

Vilket väder!!! Herregud säger jag bara! Vaknade vid halv tre inatt av att det knakade i hela rummet, trodde att nån var inne på mitt rum men så var det inte. Kollade ut genom fönstret och förstod på en gång att läget ute inte var likadant som de var tidigare å kvällen. Snön yrde, det kräksnöade och vinden slog mot fönsterrutorna. Somnade om, men när jag vaknade tre timmar senare vad läget oförändrat och efter att ha pratat med både Jeanette, mamma & pappa så bestämde jag mig för att stanna hemma! Det var nog de bästa beslutet jag har tagit på länge i mitt liv. Jag ville inte sätta mig i en buss och åka Ockelbo-Sandviken efter dom där halkiga kringel krok vägarna! Dessutom fick jag veta i efterhand att jag ändå inte hade hunnit med bussen, det hade tydligen tagit ett tag innan dom kom fram till garaget och fick skotta undan drivorna där. Lika bra som de är nu, får fortsätta med mitt pluggande istället.

Jag och gud som hade kommit överrens om vår nu ju, trodde vi hade samma åsikter på det planet...Men den gamla räven svek mig och kastade en snöböll rätt i nyllet på mig istället! ;)
Vilken filur, härmed förklarar jag snöbollskrig!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är rolig du !!!!!!!!

2011-02-11 @ 11:32:49


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback