Roligt roligt roligt...

Var ner och hoppade Jasmin nu ikväll, åh vad jag älskar att hoppa den där hästen! Hon är så ärligm nyfiken och framåt. Hon försöker i alla lägen, hur hon än kommer in mot hindret. Visst hon har lite svårt med att bestämma avstånden till hon ska hoppa ifrån, men det kommer och de får vi träna på. Jag vill inte mixtra med henne heller innan hindrerna, det är bättre att hon får komma överfund med hur det fungerar själc och lära sig att kontrollera det på bästa sätt, och så finns jag där uppe som ett stöd bara. Jag vill inte störa henne så någonting blir fel när hon själv är så glad! Andra gången som jag någonsin hoppade henne idag, vi ökade med en decimeter på höjden sen förra gången. Idag tog vi en oxer på 1.05! Vilken stjärna hon är! ♥


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback