Mötte ett par pingviner alldeles nyss

Kom hem från träningen nyss, jag känner mig som en nedfryst fiskpinne eller något liknande. Fy satan vad kallt det är, finns det ingen gräns någon gång?? -23 grader nere vid ridskolan, kändes som dubbelt så kallt inne i ridhuset. Under en hel timmes aktiv träning blev jag aldrig varm, benen fortsatte att vara iskalla! 
Nej, de här är definitivt min temperatur gräns för att träna! Inte är de trevligt eller! Men Myska gick helt okej idag, söt är hon ju också så de är alltid något! 

Nu ska jag fixa mig en chai latte, rostade mackor och sedan frossa på det till big brother! 
Ha de så gött! ;) 

 

Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du helst velat ha?

2011-02-24 @ 22:04:29
URL: http://sannie.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback