Matte är inte min grej just nu...

Tror jag har ägnat hela mitt svordoms förråd åt matteboken idag, kunde jag fler så skulle den fått höra dem med!Jag förstår verkligen inte varför jag inte förstår någonting av matten! Det blir helt tomt i huvudet på mig, jag kan inte ens komma på en liten variant på en lösning, det går verkligen inte! Jag känner mig lika borta nu som jag gjorde under mina första år på högstadiet på matten där, då jag fick min första ig varning i ämnet. Fan, jag som låg på mvg nivå i matte A och nu står jag här och vinglar på funktioner i matte b! Äsch ska ägna min fredags kväll åt det här imorgon, lösa problemen tillsammans med Jeanette, det låter som en bra idé!
Nu går jag och hämtar in Myska från hagen istället, dags för träning igen! Nu ska jag hoppa bort alla tankar som rör sig i mitt huvud, åh vad underbart! Vet inte vad jag vore utan hästarna i mitt liv, dom är som balsam för själen!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback