Hoppat Jasmin!

Var ner och hoppade Jasmin nu på kvällningen, och så bra de gick!!! Över förväntan helt klart, och de var hur roligt som hellst. Jag kommer att fortsätta hoppträna henne nu, ska försöka med det i alla fall en gång i veckan! Jag trivs så bra på storhäst så ni anar inte! Även om de kanske inte såg speciellt snyggt ut (tänker på mig) idag, så kan jag lova att det var så mycket bättre än förra gången jag hoppade henne. Haha säger jag bara över det, tänk om Jeanette hade dom filmerna kvar, då skulle ni få er ett och annat skratt!

Nej vad nöjd jag är, känner mig glad i hela kroppen!!!


Kommentarer
Postat av: Evelina & Alva

dagens fråga på bloggen, så kommentera gärna vad just du tycker! :)

2011-02-14 @ 11:05:32
URL: http://blivandeeliten.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback