Det här kan jag leva på länge!

Åh jag vet inte en vart nånstanns jag ska börja! Men Myska var helt otrolig idag, gud så hon förvånade mig! Min älskade lilla snutta, du kan ju bara du vill! Nollade första klassen, med näst bästa tiden av alla kategorier en liten b-ponny var nån tiondel snabbare! Myska var så fin och glad hela tiden och det var så roligt! Inför andra klassen kändes hon lite seg först när jag red fram utomhus, sen så fort vi kom in på framridningen med hindrerna så blev hon taggad igen. Skuttade fram och tillbaka och ville inte stå still! Jag kände mig tveksam över den klassen om hur de skulle gå. Tyckte oxrarna såg så breda ut och underlaget kändes ojämt. Men jag gav fan på att de skulle gå och de gjorde de! Hon var ännu finare i lc´n än i ld´n! Var högt över hindrerna och hade jättebra driv bakifrån! Hon ville ge mer men jag höll inne henne lite i fall att vi skulle gå till omhoppning, så skulle hon få ge allt då istället! På sista hindret i grunden så blänkte det till av banpersonalens reflexvästar och Myska blev lite fundersam över flaggvakten så där fick vi två stopp innan vi kom över! Men vi kom över iaf, och såhär bra har det inte gått på länge för oss! Myska ville, vi hade roligt och hon gjorde sitt bästa och försökte och det är allt som räknas! Jag är så stolt över både henne och mig, hoppningen är de bästa jag vet så lyckan skulle vara gjorde för min del om de kanske kanske kan börja funka igen! Det var trots allt runt fem månader sen vi startade en hopp klass senast!

Åh pluttan vad glad du gjorde mig idag! De här kan jag leva på länge! ♥

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback