Den härligaste stunden i mitt liv!


Kolla på den här bilden, kolla inte ut genom fönstret! För mig skriker den här bilden sommar, peace & love 2009. Här låg jag njöt efter en vrålhet dag i Borlänge, min sweet sixteen! Solen hade precis slutat bränna och allt var så där precis underbart lagom varmt. Jag var trött i fötterna och hittade en tom gräsplätt mitt i folkvimlet där jag la mig och vilade under moneybrothets spelning i väntan på Winnerbäck & Hellström! ♥ Den där kvällen/natten är den hittills bästa i mitt liv, mitt bästa sommarminne någonsin! Så när jag kollar på bilden så upplever jag allt det där igen, och det tar mig bort från kylan och snön utanför. Därför att jag vet att det kommer en sommar efter det här med, även om den känns långt borta nu. I sommar vill jag på festival igen, jag måste bara hitta ett gäng som föjer med mig! Peace out bro! ;)

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback