Årsmöte

Årets årsmöte på ridskolan är nu avklarat, en ny styrelse är utfärdad och alla kom levande därifrån! Jag som var lite orolig innan hur detta nu skulle gå, men det gick bättre än förväntat! ;)
Banbygge direkt efteråt inför morgondagens tävling! Måste säga att jag tycker det är grymt dålig stil av Orf´s medlemmar att inte komma och hjälpa till, är det så en förening funkar?? Klaga kan man på andra men inte dra sitt strå till stacken själv inte. Vi var fem stycken inklusive mig som byggde och gjorde klart allt inför imorgon. Fem stycken, ska det verkligen vara så? Jag tänker inte sitta här och klaga, definitivt inte! Men folks lättja och själviska tänkande gör mig så fruktansvärt irreterad, alla ser till sig själva hela tiden!
Vi gjorde de bra vi som stannade och byggde iaf!

Men nu är vi en klubb som vill komma framåt och ur svackan så nu ser vi framåt och hoppas att allas inställning förbättras till nästa gång, right? För med dom här ställningarna till arbete kommer vi ingen vart med! Nu ser vi till och skaffar fram lite vilja och kämpar för de! Vi måste bli en enhet igen, och lära oss att ge och ta! Det här kan vi fixa! (:


Tävlingen är framflyttad ett par timmar imorgon, hoppas de verkligen inte blir kallare nu så vi blir tvungna att ställa in, för jag är så hoppsugen! Nu har melodifestivalen börjas, hade bra så hörs vi!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback