The flying dutchman har landat på gården

Och allt har hittills bara gått bra. Han är stencool och verkar gilla läget. Var ut till honom ett par gånger i hagen precis efter att han hade kommit, då ignorerade han mig eller dissade kanske är ett bättre ord. Gick bara ifrån mig och ville inte alls prata. Sen gick jag ut en gång till med ett par äpplen och som mamma sa det "vägen till mannens hjärta går genom magen" och så sant, efter äpplena så blev jag minst sagt poppis. Han verkar vara en riktig pussgurka den grabben, man ska mysa mest hela tiden. Inte mig emot, pussar kan man inte få gör mycket av och speciellt inte av en sån snygg kille som honom. Precis vart ut och sagt godnatt till alla och läget var under kontroll även nu! Skönt! Dock så har Jasmin lite problem med att det har kommit en ny och hon inte får lika mycket uppmärksamhet. Hon är en riktig donna den damen och alla ögon ska vila på henne.

Nu ska jag hoppa in i duschen, körlektion imorrn bitti sen ska jag träffa Lina. Längtar ihjäl mig, har inte träffat henne på hela sommaren! Godnatt med er, ha det så bra! ♥



Han ville vara så nära som möjligt.. hade han kunnat så skulle han nog ha krupit in i kameran t.om ;)

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback