Vilken fullkomligt underbar dag det har varit

Okej, jag måste börja någonstanns, men vart?
Hur underbart är det inte ute nu? Våren har kommit med stormsteg och det går riktigt snabbt nu. Hela dagen har vart super härlig och varm, och alldeles nyss cycklade jag hem ifrån Matilda & Daniel, i bara en tunn tröja och jacka och det var dunder skönt ute. Frös inte en sekund!!! Haft en trevlig kväll hemma hos dom, trots att uno spelet inte riktigt gick min väg och Daniel vann när jag bara hade ett kort kvar.

Det funkade super att släppa ihop hästarna idag, de brydde sig inte nämnvärt utan gjorde en likadan reaktion som i somras, fast mycket mer kortfattad den här gången. De kollade på varandra, sen började de springa runt hagen, Vilma blev lite utanför och sen la sig Jasmin och rullade ute på ängen. Satans trygg hon är den där damen! Imorgon bitti ska jag, mamma och Matilda rida ut. Hoppas det blir lika roligt som jag och Klara hade det idag när vi red ut, perfekt väder och en perfekt runda! Det var jättehärligt!

Nu ska jag kolla ikapp lite BB! Ha de bra, hörs väl imorrn!..... kanske ;)


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback