Saknar motivation

Idag hade jag en sak som jag var helt bestämd på att den skulle bli gjord, en sak men ändå har jag inte lyckats förmå mig börja med den än. Eller på sätt och vis så har jag ju faktist redan börjat, jag öppnade ett word dukoment det räknas va? Skulle göra den på morgonen, hamnade framför en film istället. Skulle göra den mitt på dagen, hamnade ute i stallet istället. Jag skulle göra den för ett par timmar sen, kollade på big brother istället. Började åter igen om nu, tröttnade, svor och började göra om blogg designen istället! Varför är jag så fruktansvärt omotiverad?? Det är två ynka frågor som ska besvaras, om en massa hälsomässiga konsekvenser i framtiden. Men jag har inget svar på frågorna som ställs. Visst jag jag svar egentligen, men bara korta, busenkla svar som jag inte skulle få mer än G på i betyg. Hur ska jag lyckas kollra in mig i dom svaren och göra dom så pass mer komplicerade, mer uträknande och faktiskt få både mig själv och svaren att låta smarta så jag kan få ett mvg istället...

eller är egentligen uppgiften busenkel och att det faktiskt bara jag som komplicerar den???
Äsch, ibland går det inte bara helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: LärMigTeckna

Hej! Sugen på lite tävlingar?



Veckans Blogg. Den slutar idag, söndag :) direktlänk till veckans blogg: http://larmigteckna.blogg.se/2011/april/veckans-blogg-3.html



Vinn ett porträtt av mig. Direktlänk: http://larmigteckna.blogg.se/2011/april/tavling.html



Om detta inte föll dig i smaken, så ber jag om ursäkt ^^

2011-05-01 @ 11:22:48
URL: http://larmigteckna.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback