Okej, dags att ta tag i uppdateringen!

Få se nu, idag är det tisdag! Jag har precis kommit hem ifrån Sandviken, de blir långa skoldagar på tisdagarna. Men imorgon får jag ta sena bussen i alla fall, så mycket skönare att få sova en timme längre och ta åtta bussen. Efter allt stillasittande idag är huvudet tungt som bly, men resten av kroppen har samlat på sig alldeles för mycket energi. Det skulle vara guld värt om jag både hann rida och springa idag, men det tror jag inte att jag hinner. Fast visserligen kanske jag känner att de räcker efter jag ridit också, får nog ta och springa innan hoppträningen på torsdag istället. Gud vilket tråkigt inlägg de här blev då känner jag, avslutar här och nu och försöker komma med ett bättre senare. Nu ska jag sleva in köttbullar & stuvade makaroner. Så mycket bättre än att sitta här framför datorn och ruttna! ;)

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback